Oldalak

2014. február 23., vasárnap

Kritika| Angela White divatblogja


http://www.angelawhite.eoldal.hu/


Kinézet: Mivel ez egy e-oldalas blog rögtön ferde szemmel kezdtem vizslatni. Ne, értsd félre, csak nekem nincsenek túl jó tapasztalataim az oldallal kapcsolatban. Viszont amit műveltél vele az tetszik. Ez az egyik legjobban megszerkesztett blog amit e-oldalon láttam. Tetszik a színösszeállítás, mivel szeretem a lilát. Egyedül az a színes, csillogó óra nem tetszik ott. Szerintem felesleges és még sokat is kell érte lejjebb menni. Én azt kivenném a helyedbe. A modulokra nem tudok mit mondani elvégre nem vagyok jártas az ilyen oldalon.
10/8,5
Történet: Ez egy divat és smink blog. Oké, értem. Helyesírási hibát nem ige találtam amiért gratulálok. Keveset írsz, de lényegre törően magyarázol.
10/9
Összegzés: 20/17,5 csak az óra és az e-oldalas ellenszenvem miatt.
*D



1 megjegyzés: