Oldalak

2014. február 23., vasárnap

Kritika| Welcome back again here Styles


Welcome back again here Styles
Welcome back again here Styles

Kinézet: Tetszik a fejléced, minimális hibát láttam csak benne. Nem is húznám vele az időt mert láttam, hogy nem te készítetted. A háttér tetszik, a kurzor is jól van elkészítve. Tetszik, hogy a történet modulba tettél gif-et. A modulokról sem tudok mit mondani, szerintem minden meg van ami kell. Bár én tettem volna bele zenelejátszót, elvégre jobb úgy egy történetet olvasni ha alatta megy valami jó zene.
10/9
Történet: Na igen. Itt ugrik a majom a vízbe. Egy újabb fanfiction. Ne értsd félre, szeretem a 1D-t és a róluk szóló történeteket de csak ha jók. És a tied az! Szeretem ha a történet nem a sablonos sztorik szerint működnek. Tényleg nagyon tetszik! Bár néhány vessző hibát és elírást találtam az nem annyira nagy baj. Valamint egyes mondatokba egyszerre írsz múlt és jelen időt! Ez nem tetszik nekem. Nekem szemet szúrtak mert elég sokat olvasok de annyira nem észrevehető. De azért feliratkozom, remélem te is örülni fogsz még egy olvasónak! ;)
10/8,5
Összegzés: 
20/17,5
Remélem nem bántottalak meg, de ne feledd ez az én véleményem!
*D

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát! :) Örülök, hogy feliratkoztál, és hogy tetszik a történet! :) A zenelejátszót azért nem tetem be, mert úgy gondoltam az olvasó majd indít alá zenét, ha szeretne, elvégre én is úgy szoktam, hogy bekapcsolok egy albumot és azt hallgatom, miközben olvasok, de hát most én is magamból indultam ki. :)

    VálaszTörlés