Oldalak

2014. február 25., kedd

Kritika| Why are you cruel to me?


Kinézet: A fejléced jó, bár nekem a pasi kicsit furcsa rajta de nem vesztegetek rá több szót mert nem te készítetted. A háttér illik a háttérhez de valami bézseb szín jobban illene hozzá, de mondom, ez is jó, ha neked tetszik akkor ne változtass rajta! A moduloknak szép a designja (már én is régóta tervezem, hogy a saját blogjaimnak a menüjét ilyenre csinálom) ,de van valami ami igen szúrja a csőrömet! Van fejezetek menü és blogarchívum! Minek mindkettő? Elég egy is, szóval valamelyiket sürgősen töröld! A szereplők menüben tetszenek a rendezett képek és az idézetek a szereplők mellett de én hiányolom azt, hogy nincs semmi adat róluk! Jó lenne legalább a korukat megtudni...
10/8

Történet: A prológus tetszik,viszont egy bajom van vele. Nem keltette föl túlságosan az érdeklődésem! Úgy voltam vele, hogy jó, akkor megnézem az első részt is, hátha az jobb lett....Az első részről a véleményem az, hogy nekem olyan bevezetőnk tűnik..annyira nem fogott meg hogy a további részeket is olvassam. A második már valamivel jobb volt. Csak néhány tanácsot mondok. 
1.Próbáld meg jobban leírni a szereplőket. Ha nem lettek volna a képek, most azt se tudnám, hogy képzeled őket.
2. Változtass betűtípust! A vesszők helyett én mindig pontot látok és ez zavart az olvasásban. A cím is kicsi, azt is nagyobbra változtatnám.
3. Javaslom, hogy a bejegyzések szövegét írd sorkizártban! Úgy sokkal esztétikusabb!
10/7

Összegzés: Ha több blogot és könyvet olvasol talán be tudsz iktatni néhány izgisebb részt.Változtass betűtípust mert a mostani lerontja a blogod szépségét
20/15
Remélem nem bántottalak meg, de ez a véleményem és ne feledd, hogy te kértél kritikát!
*D

1 megjegyzés: