Oldalak

2014. február 25., kedd

Kritika

http://szily-dreams.blogspot.hu

Design:  Láttam, hogy a design-t nem te csináltad, ezért nem is nagyon szólnék bele, de a fejlécen  az nem tetszik, hogy a szöveg lelóg róla...Oda ahol "letépett" papír van ahol nem lehetne semmi. Na mindegy...
A modulok sorrendjében egyedül azt változtatnám meg, hogy az oldalakat raknám a szavazások alá, amúgy az is jó. Talán még annyi, hogy nekem kicsit túl szürke, ráfér egy kis felújítás. Nem azért mert csúnya, csak kell az olvasóknak egy kis változatosság.
-nempontozommertnemtecsináltad-

Történen
:nevében, hogy csak úgy beugrunk egy kocsiba. ( legalábbis én nem tennék ilyet.))D! Így álltam neki az olvasásnak... De meg kell mondjam,kellemesen csalódtam. A történet izgalmas, és nekem tetszett. Hibákat se nagyon találtam, a 7. részig. Utána egyre több hiba van, pl.: elrontod az ikes igét azt írod, meg ilyenek. De leginkább az zavart, hogy a szereplők sokszor  azt mondják: " Héj,..." Ez olyan furán hangzik, úgyhogy szerintem jobb ha lehagyod a j-t. A részek írtó rövidek, mondjuk ez nem olyan nagy baj, hogyha azt nézzük mennyi minden történik egy részben...  Volt egy rész ahol már azt hittem ebből nem tudsz több dolgot kihozni és vége lesz. De olyan fordulatot raktál bele! Mondjuk ezt kikérem a lányok nevében, hogy csak úgy beugrunk egy autóba. Legalábbis én nem tennék ilyet. 11 rész van fent, és mindegyik írtó izgi. Az biztos, hogy olvasni fogom, mert kíváncsi vagyok a folytatásra. És még valami, nem olvastam még fiútól blogot, de tetszik. 
10/7+1a végén  elszaporodtak a hibák de plussz pont jár azért, hogy a lány szemszögéből írod.

(Nemakarlakmegsérteni,neveddaszívedre)


Lora

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése