Oldalak

2014. február 28., péntek

Kritika| Know the water's sweet but blood is thicker?










Kinézet: A kinézetet tetszik. Letisztult és egyszerű. Láttam, hogy a designt nem te csináltad ezért nem sok mindent tudok róla mondani. A modulok jók bár a menüben én a prológust és a történetet egybe raknám. Szerintem felesleges mindkettő, max elválasztod őket. Ja, és az író modult is eltüntetném. Szerintem felesleges. Ha kíváncsiak rád akkor úgy is kérdeznek felőled, vagy facebook, ask vagy e-mail formájában megkeresnek. És azt ajánlom hogy vagy a fejezetek menüpontot vagy a blogarchívumot töröld sürgősen! Mindkettő felesleges egyszerre! A fejléc az elmegy de vannak benne hibák. Nekem az a nagyon halvány arc jobban felkeltette az érdeklődésem mint David Boreanaz, mert neki halványabb a képe. És Stana Ketic pedig nincs jól kivágva! Nem muszáj mert így is jó, de egy fejléccsere hamarosan esedékes lenne.
10/7
Történet: Hát, amit eddig megtudtam, hogy a csaj a rendőrségen dolgozik, erősen személyiség zavaros, minden bajjal küszködő, skizofrén kurva. Nem egy tipikus szerethető főhős karakter. Engem megragadott a történet, de nem annyira! Olyan "lájtos". Nem igazán érdekelt a folytatás, szerintem senkit nem érdekel, ahogy a csaj szenved. Mert az írásmódoddal ezt érzékelteted! Hogy szegénynek milyen fura bajai vannak, hogy a munkatársaik dög unalmasak és, hogy csak kurvaként érzi jól magát! Ne értsd félre, jól fogalmazol, csupán pár elírást találtam benne. Én nem tudom mit mondhatnék. Sorkizárt a szöveg, ami így helyes és ennyi. Viszont javaslom, hogy kezdj bele valami vidámabb hangvételűbe is, vagy ha az nem megy akkor ne olyan történetet csinálj, hogy szánalmasnak(bocs, de nem találtam szebb szót) találják!
10/7
Összegzés:
20/14 Kicsit kevesebb modul, kevesebb sajnáltatás, legyen határozott, kemény csaj, aki meg akar küzdeni mindennel és kevesebb kurvaság ha kérhetem!

Ui: Bocs, ha megbántottalak valamivel, de ne feledd te kértél kritikát és ez az én véleményem!
És, bocsi a hangvétel miatt, de nagyon fáradt vagyok és így morcossá válok :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése